• Doe mee

Wil jij kinderen en jongeren laten ontdekken welke waardevolle positie zij in de maatschappij kunnen innemen met hun talenten? Doe mee met Move! Bekijk hieronder hoe jij als vrijwilliger, school of partner kunt meedoen.

Meteen contact met ons opnemen kan natuurlijk ook, met het contactformulier onderaan deze pagina. Wij vertellen graag wat de mogelijkheden zijn om mee te doen met Move.

Meedoen Als student Of Young professional

Wil jij naast je studie of werk een maatschappelijke bijdrage leveren, je talenten ontwikkelen, je netwerk vergroten en daarmee werken aan je cv? Dan is een Move-project iets voor jou! Je kunt op verschillende manieren meedoen; er is altijd een project dat past bij jouw interesses en beschikbare tijd. Bekijk snel de mogelijkheden!

Meedoen Als basisschool/vmbo/BSO

Wil jij jouw leerlingen een onvergetelijke en leerzame ervaring bieden? Doe mee met een Move-project!  Move heeft projecten op de basisschool, het vmbo en voor BSO’s, jongerencentra of weekendscholen. Bekijk snel de mogelijkheden!

Kind basisschool project sterk samen buurt wijk doe mee

SAMENWERKEN MET MOVE

Samen sta je sterk! Wil je als bedrijf, ondernemer, instelling of particulier een bijdrage leveren aan de kansengelijkheid, burgerschapsvorming en talentontwikkeling van kinderen en jongeren in Nederland? Bekijk dan snel de mogelijkheden om met ons samen te werken of Vriend van Move te worden.

Neem contact op

Enthousiast geworden? Wat leuk! Stel hieronder je vraag of vertel ons op welke manier jij graag wilt meedoen met Move.

Contactformulier

• Mijn vraag is voor de hub in...
  • Ik ben een...
  • Ik heb een vraag over...